Jag har tråkigt.

Åh va trist det är att vara sjuk OCH ensam hemma! Tur att mamma har lovat ett litet besök så jag inte storknar. Är inte pigg men samtidigt lite rastlös, bland den värsta känslan jag vet.
Igår blev, tro det eller ej, Wille storebror vid 29 års ålder. Det händer ju inte varje dag! Hur som helst så fick Willes pappa och hans Helena en liten tjej som ännu är namnlös. Lite konstig känsla för Wille (för oss alla tror jag) men nu när hon är här känns det såklart kul och så fort den här förkylningen är väck så får vi åka till degerfors och klämma lite.

I brist på annat så bjuder jag på min ölmage som jag så fint har samlat på mig. Jag hoppas att mini me därinne inte lider för mycket av min snoriga kropp och antibiotika mm.


Imorrn går vi in i vecka 17.
:)


Kommentarer
Postat av: Anna T

Krya på dig hjärtat,du är sååå vacker med din fina mage <3 kramar

2011-05-07 @ 14:55:15
Postat av: Frida

Så fin du är

2011-05-07 @ 15:08:33
Postat av: Emma

Tack va söta ni är! =)

Postat av: Sara

Vilken fin mage. Ska bli spännande att följa din graviditet! När ska ni på rutin- UL?

Jag är själv impad över min övertalningsförmåga gällande kvällens film;) nu hoppas jag att dom tycker att det är lika bra som mig så att det blir 2:an och 3:an i tät följd. Jimmy bad mig sova en stund innan eftersom jag aldrig kan se en rulle utan att slockna.

2011-05-07 @ 19:57:47
Postat av: Emelie

Sötismage:)

2011-05-07 @ 20:29:47
Postat av: Emma

Sara: Vi ska dit 1 juni, ska bli spännande! =) Jag är som du, sover mig oftast genom större delen av filmerna bland annat Twilight igår, tur man har sett den "ett antal" gånger förut ;)



Emelie: Tack du! Den kanske är söt nu, vi får väl se om ett par veckor :D

2011-05-07 @ 20:57:10
URL: http://efager.blogg.se/
Postat av: Charlotte

Sådär ser jag ut! Är jag gravid? Haha, du är jättefin! Krya på dig också.

2011-05-08 @ 13:37:20
URL: http://charles.blogg.se/
Postat av: Emelie

Hehe, om några veckor känns det säkert bara kuligt med mage, känns lite bättre tyckte jag när man verkligen ser riktigt gravid ut, du kommer nog bara få mage och inget annat så liten som du är;)Själv skulle jag helst hoppa fram 7 veckor på stubinen!

2011-05-08 @ 21:02:25
Postat av: Emma

haha Charlotte, är du säker på att du INTE är det? ;)

2011-05-09 @ 07:52:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback