Klagomuren

Jag är vrålhungrig, jag har ont i halsen och det blir värre för varje timme, det svider redan under näsan, jag är trött och till råga på allt så har min i-phone kommit! Det är ju egentligen en positiv sak men jag är redo att bli tokig på att inte fatta nåt av den och att ens få igång den kommer kräva resten av mina veka krafter....

Jag hann iallafall med ett par timmar med Mia innan jag säckade ihop. Vi åkte till IKEA och strosade runt, fikade och vips så hade det gått några timmar. Och notera att utöver fikan så handlade jag inte ett skvatt!

Jag får hela tiden för mig att det är fredag imorn men det är det uppenbarligen inte och det känns tungt för ska jag må såhär så kommer resterande dagar gå i slowmotion. Vill att Wille ska bädda ner mig i soffan och mata mig med soppa.....Men okej, jag får bädda ner mig själv och äta Willes köttfärssås och spagetti istället, det är nästan lika bra ;)

Kul inlägg utan bilder va. Kanske men bara kaaaanske lägger jag upp en bild på min ölmage nån dag - det får vi allt se det.

Peace och prosit.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag höll också på att bli tokig på min Iphone i början...fattade nada och allt var bara så krångligt...men ge det några dagar eller mer, sen är du fast, den är underbar:)

2011-05-04 @ 21:02:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback