Lördag morgon

Nog för att vi bor på 65 kvm och har en minimal plätt till gräsmatta. Men både wille och jag konstaterade imorse när vi satt och tog lite kaffe på altanen (som inte riktigt är färdig än men snaaart!) att vi trivs så himla bra. Vi har morgonsol på baksidan och solen stannar kvar fram till efter lunchtid sen har vi sol på framsidan resten av dagen. Varje morgon sjunger fåglarna så det känns som vi har änglakörer utanför fönstret och forsen porlar lite lätt. Man kan ju ha det sämre!? Kan komma att bli lite trångt framöver men jag kan inte säga att jag har större ångest för det och kommer nog inte ha det på ett tag. Skönt!

I natt hostade jag lungorna av mig och nu på morgonen sa något klick i mitt öra när jag snöt mig (intressant va) så just nu känner jag mig döv på högerörat och kan nog tänka mig att sova lite på soffan med altandörren öppen så det fläktar så där skönt...Annars känns det lite sorgligt att jag inte är kry när det ska vara så fint väder idag och imorrn...Men man kan inte få allt.

På nyhetsmorgon just nu så ska dom på betesutsläpp och är det nåt jag skulle vilja göra så är det att vara med på det nångång, jag tycker att korna ser för härliga ut när dom får glädjehysteri! Vi hade tänkt göra det med barnen på jobbet men det hinns nog tyvärr inte.

Ja vi får väl se vad den här sjuklörda'n bjuder på.
Hejsålänge


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback