Lösa tankar

Jag fyller år om sissodär 2½ vecka, faktiskt för första gången i hela mitt liv så faller min födelsedag på Kristi Himmelfärdsdag vilket innebär att man är ledig = inte så tråkigt...Men jag fyller ju 29. Vad är tjugonio för ålder egentligen? Total meningslöst. Fick jag önska mig vad jag ville så skulle jag tråkigt nog önska mig en organisatör som kom hem till mig och organiserade ALLT och fick ordning och reda på lådor, skåp, garderober, förråd osv.....när det är gjort skulle en städfirma komma och tokstäda och efter det skulle en inredare få komma hem och ge mitt hem en "röd tråd" för det saknas hejvilt på denna lilla yta. Meeen så fyllde jag ju visst bara 29. Och jag är inte med i nåt överraskningsprogram på tv heller för den delen så jag tror jag får släppa de här önskningarna!

Nästa år fyller jag 30 logiskt nog. Och Wille och jag firar 10 år.....det är ju saker att fira det! Vi har pratat löst om giftermål nästa sommar MEEEEN så var det det här med att komma överens om hur man vill ha ett bröllop igen...och vi är lite som natt och dag där. Surt sa räven.

Ja har man inte i-landsproblem så skaffar man sig.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hehe...känns som jag lika gärna kunnat skriva ditt inlägg. Önskningarna skulle passa mig perfekt med...och 30 nästa år och 10 år tillsammans här med, och tankar har gått åt giftermål även här, vi är dock ganska överens, men inte det lättaste ändå!

Kramis

2011-05-17 @ 20:39:44
Postat av: Nyfiken själ

Hur träffades du och wille och hur gick det till när ni blev ett par? :) vore ett kul inlägg att läsa om =P

2011-05-17 @ 20:39:45
Postat av: Emelie

Hehe...känns som jag lika gärna kunnat skriva ditt inlägg. Önskningarna skulle passa mig perfekt med...och 30 nästa år och 10 år tillsammans här med, och tankar har gått åt giftermål även här, vi är dock ganska överens, men inte det lättaste ändå!

Kramis

2011-05-17 @ 20:40:53
Postat av: Emma

Hujedamej emelie va gamla vi börjar bli ;)



Nyfiken själ, inte visste jag att jag hade gett användarnamn o lösen till anonyma? ;)

2011-05-17 @ 21:03:53
Postat av: Anna T

Jag håller tummarna för giftermål och byt lösen <3 kram

2011-05-17 @ 21:47:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback