Nojjor

Friday it is and we love it såklart. Jag sitter o tar mig lite mellis i form av digestive och hemmagjord smoothie.
Den här helgen är Willy ledig och det var inte igår direkt. Imorrn ska vi nog spola av altan och fixa i ordning där och så vill jag ta en sväng in till kga och titta på H&M efter billiga sommarkläder som passar en halvlönnig kropp. Stödstrumpor ska jag fixa också, bra att ha på flyget har jag hört. Jag har börjat få lite nojja över att befinna mig i ett annat land om ett par dar, tänk om det händer nåt med bebis och så måste man uppsöka sjukvård.....vi kan ju alla be en bön för att det inte ska inträffa ens ett litet maghugg under semestern men jag är fortfarande nervig över att man ska vakna en dag och allt är förbi så att säga. :/ Men man Magdalena Graaf åka till Kina gravid kan väl jag åka till Barcelona utan att gå under!?
Tips och råd på detta people? Jag vill njuta av tid med Wille och förhoppningsvis vääärme och kanske till och med en tendens till en liten bränna? Inte gå runt och oroa mig som jag är väldigt bra på. Jag håller fortfarande andan varje gång jag går på toa !

Så är det med det.

Söndag kommer att bli packningsdag för på måndag jobbar jag hela förmiddagen och sen måste katterna evakueras till "mormor och morfar".
Som min garderob ser ut nu så kommer jag få gå naken i det tjugosexgradiga spanien som utlovas till veckan...för inget är snyggt, passar eller bra överhuvudtaget. Låt oss hoppas att wille tar på sig spenderarbyxorna för sin småknubbiga sambo om vi åker in till kga imorrn! ;)

Kommentarer
Postat av: Sara

Den kända toalettnojjan ja.. Vet precis vad du menar! Jag har precis börjat slappna av gällande den biten. Försök koppla av och ha en fantastisk resa. Kanske den sista utlandssemestern du kan ligga och bara koppla av totalt. Sen får man jaga busiga barn och ha fullt upp med det (även om det förstås är helt fantastiskt också). Det kommer att gå lika bra där nere som om du vore hemma! Snart får ni se er lilla bebis på UL igen och efter det stora RUL tycker iaf jag att man kan koppla av mer!

2011-05-20 @ 18:59:21
Postat av: Emma

Tack Sara, jag ska definitivt göra mitt yttersta för att ta vara på de här dagarna! =)

2011-05-21 @ 08:52:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback