Packa pappas kappsäck

Idag är dagen då jag blir frisk. För det har jag bestämt. Plus att jag ringde till jobbet o sa att jag kommer imorrn...kanske lovade lite för mycket men jag har inte råd att vara hemma mer. Så är det när man är fattigman!
Känner mig fortfarande som sju svåra år och det är svårt att säga om jag känner mig bättre överhuvudtaget men jag får väl låtsas.

Wille och jag bestämde för ett tag sen att vi skulle börja samla Astrid Lindgren dvds, jag har ju alltid sagt att jag ska göra det men aldrig fått tummen ur. Det är mest för min egen del eftersom jag är Astridtokig....Hur som helst så gjorde vi en lite corny deal om att köpa en ny dvd varje söndag när vi går in i en ny vecka...och har väl hunnit köpa 4 filmer eller så. Men så kläckte Mia häromdagen att man kan köpa en kappsäck med de flesta av Astrid Lindgrens filmer! Dock inte gratis men det blir det ju inte i längden heller att köpa en i taget. Nu hittade jag den där kappsäcken på discshop.se, den kostar 2495:- men då får du 23 filmer. (vart man ska förvara dessa 23 filmer är en annan fråga ...i ett framtida barnrum möjligtvis, tills dess.......?) Vi får väl se när det här köpet blir av men det är en bra deal tycker jag!


Kommentarer
Postat av: Anna T

Astrid Lindgrens filmer är fantastiska så jag föreslår en regnig söndag och ett maraton :) kram

2011-05-10 @ 21:07:07
Postat av: Emma

Ja sålänge du föreslår att vi ska kolla ihop så! =)

2011-05-11 @ 08:22:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback