To roam

Nej men jag har ju inte jobbat idag. Utslagen hjälte...eller bara jävligt envisa baciller. Usch. På torsdag SKA jag iallafall jobba, då får det vara bra. Tog mig en sväng till Netto för att köpa melon imorse, för att få lite luft...jag flåsade som en blodhund. Så jag tänkte att ja men då tar jag en promenad till lite senare för att få upp orken lite....när jag kom hem från den minipromenaden kändes det som om jag hade sprungit marathon.

Och apropå springa. Imorrn skulle jag ju varit med på vårruset med jobbet! Så himla tråkigt. Min kropp är nog inte skapad för att motionera...



Det här är vad jag gjort resten av dagen, varvat bok med sömn, med mat...
Ikväll ska jag be en liten kvällsbön om att få en energiboost och en frisk kropp.

Nu ska jag se om jag kan få fram nån riktig smörig chickflick att fälla några tårar till!

Kommentarer
Postat av: Sara

Håller tummarna för ett snabbt tillfrisknande nu!!!

2011-05-10 @ 22:21:47
Postat av: Emma

Tack Sara! Mina tummar börjar bli vita =)

2011-05-11 @ 08:21:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback