Funny faces

Jag är så imponerad av min sambo som håller på med den där förbannade altanen. Han är ingen snickare och har aldrig grejat med sånt förut direkt, men han är så duktig! Jag fascineras av människor som har en vision av något och sen bara gör det. Jag är alldeles för lat, ointresserad och okunnig för att ens tänka tanken på att ta mig för såna typer av arbete....tyvärr!

Mamma o pappa har precis åkt hem, vi bjöd på lite lunch då vi fick middag hos dem igår kväll. Vi åkte förbi där efter en skärgårdssväng och fastnade till sena kvällen. Så idag blev det vår tur att bjuda igen. Nu är jag sådär eftermatentrött och troligtvis blir det en liten sovstund här snart...får dock lite dåligt samvete eftersom Wille står därute i kylan och jobbar o jobbar...

I går var mamma o jag i väg till Klockargården. Jag köpte inte så mycket mer än fyra pelargoner och lite andra småblommor att ha i en blomlåda jag fick av mamma att ha på framsidan. Eftersom altanen inte är riktigt färdig än så väntar jag lite med mer blommor.
Så mycket mer har inte hänt under helgen! Det är inga stora äventyr direkt om vi säger så. Men jag kan slänga in lite sporadiska bilder ändå....bl.a mina fina bilder jag låg o tog igår kväll när eurovision var i full gång och jag har så svårt för den typen av program så jag hade lite svårt att fokusera...













Är ni redo?.....






Jag o pappa skrattade så vi grät....så kan det gå när man har roligt!

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Haha, du är inte klok!

Postat av: Kusin-Vitamin

Haha du ser ut som hon som cyklar med taxen i skärgården!

2011-05-15 @ 19:01:10
Postat av: Emma

Visst är jag wild and crazy? ;) Lina du menar bibliotekarien? hahahaha not nice...

2011-05-16 @ 07:57:08
Postat av: Emelie

Hahaha... Minen på bild nr2 känns väl igen! :)

2011-05-17 @ 07:13:50
Postat av: Emma

haha ja emelie, jag minns att vi fnissade hårt åt den på en lektion på gymnasiet och fick lämna klassrummet tills vi fnissat klart..kan det stämma? :D

2011-05-17 @ 19:44:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback