Fredagsmorgon har guld i mund..

Här sitter jag i ottan känns det som. Men det är väldigt mysigt att vara uppe när det fortfarande är mörkt ute och veta att man inte behöver gå ut eller till ett jobb för den delen. Jag vaknade vid 06 av att jag faktiskt hade en "mensvärk" som inte ville släppa och så frös jag som en gris så här sitter jag nu nyduschad framför Nyhetsmorgon. Har fortfarande ont i magen, tog två alvedon men även om det inte har hjälpt så är värken inte alls farlig så det är nog bara en liten "övning" ;)
Wille har iallafall fått strikta order om att svara i telefonen om jag ringer, något han annars inte är så bra på under arbetstid vilket jag iofs kan förstå.
Min söta sambo sa igår att vi idag fredag ska "bestämma tillsammans vad vi ska äta för gott ikväll, åka och hyra en film (ja det är sant: hyra) och ha mobilförbud resten av kvällen." Undrar om det är nån som har gnällt? :D

Det enda negativa med att vara vaken såhär dags är att dagen blir väldigt lång och speciellt om man inte riktigt tar sig utanför dörren....har ingen bil idag och genast känner jag mig handikappad..

Kommentarer
Postat av: Kusin-flodhäst

Heja mensvärken!!!

2011-10-21 @ 13:35:44
Postat av: Sara

Hoppas mensvärken blir riktiga värkar:) ang hyr Eddi o Loke reagerade på Tyra o även Lily så var det helt lugnt. Eddi fattade genast att det var ett ömtåligt litet gryn o var/är väldigt försiktig. Har velat vara med o legat nära. Loke däremot är en stor klant och skulle inte ens reagera om det stod en elefant i vardagsrummet. Han fattar inte så mycket;)

Det har aldrig varit någon avundsjuka iaf! Kram kram

2011-10-21 @ 22:16:20
Postat av: Emma

Ja heja mensvärken kan man väl lugnt säga...kom tillbaka och bring me more pain! ;)



Tack Sara för du delade med dig, vi får väl se hur det går med de små liven. Förhoppningsvis problemfritt!



Kram på er

2011-10-22 @ 14:10:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback