Husmanskost vs kebabkost...

Okej idag är jag kanske inte så jättenöjd gällande kosten då Wille är o köper kebab i skrivande stund, men vad gör det om hundra år....? Vi har haft en kille från Trygg Hansa här i dryga timmen och matlagningen hamnade i skymundan och sen pang bom så var man tokhungrig....ni vet, alldeles för hungrig för att laga mat? ;)
Jag är inte världens största kebabfan egentligen, så jag har bett om en kebabrulle med extra LITE kebabkött....
SÅ, då har vi avklarat mitt dåliga samvete för matvalet..

Annars har det inte skett mycket av värde idag, jag var en supersnabb sväng på stan och när jag åkte därifrån fick jag ett sms från Anna att jag skulle öppna altandörren när jag kom hem. Hur nyfiken blir man inte då'ra? Så hem och öppnade altandörren och på trappen låg ett paket! Redan innan bebis är ute så har tant Anna skämt bort denna "unge" till tusen tror jag =)
I paketet låg iallafall denna underbara bok;





Den ser vi fram emot att få fylla i! ♥

Imorrn ska jag till barnmorskan, annars tänker jag inte göra annat än kolla på film och bada fötterna i isbad...Det ska bli skruttväder imorrn så det känns passande. Skulle jag få ett ryck o göra nåt kanske jag städar ur skafferiet men det hörs ju redan nu att det är dötrist så det lär nog inte hända...

Nu äre mat!

Kommentarer
Postat av: Anna T

Roligt att du tyckte om den,ni ska skämmas bort sådeså :) Kram

2011-10-05 @ 21:29:14
Postat av: Sara

Jag längtar efter onyttigheter o kebab just nu bara för att jag inte kan äta det nu när jag ska bli av med lite överflöd. Men husmanskost är verkligen det bästa!!!!

2011-10-06 @ 09:22:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback