Onsdag, födelsedag?

Idag är det onsdag, och min mamma hävdar att jag ska föda barn idag, för både jag och min bror är födda på en onsdag....blir det inte idag så får jag "hålla mig" till nästa onsdag och det känns för tillfället inte så svårt med tanke på att jag inte har några direkta känningar förutom ett tryck neråt så fort jag böjer mig ner.
Sorry mamma du får fortsätta hoppas på nästa vecka, men jag hoppas på tidigare som vanligt...

Har tagit mig på en minipromenad i regnet till Netto, gick hem och snabbstädade och nu känner jag att jag har gjort mitt för idag, så nu ska jag äta mina rester från gårdagens rotmos och fläsklägg som var farligt gott. Sen ska jag äta choklad och läsa bok varvat med avsnitt av säsong två av The real L word, riktigt bra för att "bara" handla om snygga tjejer - inga snygga killar så långt ögat kan nå...men därav titeln på serien I guess!

Peace.

Kommentarer
Postat av: Sara

Håller tummarna för att bebisen kommer snart!!!

2011-10-19 @ 13:13:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback