Sitter o dricker te och undrar om jag ska ...

img_8780 (MMS)

Sitter o dricker te och undrar om jag ska bli förkyld eller inte. Är frusen och nyser titt som tätt. Funderar också på vart fan dom hittar alla människor som medverkar i "Outsiders"? Rädd för dinosaurier i sitt eget hem? Men jag ska inte säga för mycket, emetofobi har jag med. Men inte fasen behöver jag vara med på tv för det. Dinosauriefobin känns dock lite mer obefogad.....För övrigt blev det en promenad till bibblan förut och det ska bli skönt att krypa ner i sängen o läsa ny bok och tidningar, har jag tur kanske jag sover ett par timmar också;) Det blev en liten handling när Wille kom hem och vi "lyxade" till det med färskt bröd och gott pålägg såhär på tisdagskvällen. En snabbstädning hann jag med också så förhoppningsvis kan jag föda barn i natt för det där med o dammsuga när man är höggravid kan få vem som helst att halvt gå av på mitten...


Kommentarer
Postat av: Sara

Ja nu jäklar får hon komma:)

2011-10-25 @ 21:08:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback