Once divided

Idag har jag en stark längtan efter jul faktiskt. I år blir ju såklart julen väldigt speciell, med tanke på att både Wille och jag och Lina och Truls kommer ha småpluttar hängandes på armen! Men just nu är det bara själva stämningen, värmen och dofterna jag längtar efter. Är sugen på att göra julgodis och slå in julklappar. Men ska försöka att inte snöa in mig för tidigt på julen för då tappar man kanske julkänslan lagom till julafton? Jag vet inte ju ingenting om morgondagen så allt känns helt ovisst just nu. Man kanske får en bebis som baaaaara skriker så julen hamnar i skymundan av gråt och tandagnisslan? Det får vi väl inte hoppas på såklart...men man vet ju aldrig.

För att ha nåt att göra en stund så bad jag Wille lyfta in en flyttkartong med gamla foton från förrådet innan han åkte till jobbet. Så nu har jag spanat igenom den! Jisses amalia hur man såg ut emellan varven alltså. Det kanske jag kommer säga om nuvarande tid också om ett par år men det känns inte på samma sätt riktigt....jag menar, jag tror knappast jag kommer gå med magkort linne på krogen nånsin igen....eller? ;) Men smal som en sticka var jag iallafall det kan ingen ta ifrån mig, inte heller det var speciellt snyggt! Tur man blir klokare med åren....och rundare ;)


Var vänliga ha överseende med min britney spearslook ;) haha jag skyller på att jag befann mig i london och ingen kände mig...


Ben som tandpetare..


Även tjockiskatten var smal en gång i tiden :D


Kolla in min pepparkaka till afroman! Semester i turkiet kan få vem som helst att gå wild and crazy..


Här ni tjejer......var ni inte gamla! ;)

Från det ena till det andra. Igår var vi en sväng till bibblan igen, jag hann ju aldrig läsa ut läckbergboken, men det gjorde inte så mycket och jag har nu konstaterat att hennes böcker inte är så mycket för mig. Jag hittade ingen ny bok men däremot typ fem nya nummer av diverse tidningar som jag ville låna och tyckte att jag hade sånt flyt som hittade dom! Men fick man låna hem dom då? Nej, för det var dom fööör nya för. Gud va sur jag blev. Och så nu på morgonen får jag ett sms från biblioteket att en av böckerna jag ställt mig i kö på har kommit in så nu måste jag dit igen. Hoppas den är bättre. Om inte annat berättade mamsen precis att hon beställt en bok till mig från cdon som hon tyckte var jättespännande så den har jag höga förväntningar på! :D Råttfångerskan tror jag den heter.

Nu ska jag äta lite lunch, kanske sova en stund då jag har vart vaken .....hundra timmar ungefär. Sen tittar mamma förbi när hon slutar och tar mig på en promenad. Jag känner mig som en hund!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback