Det här har varit en intressant natt måste...

Det här har varit en intressant natt måste jag säga.....vaknade första gången vid 01:52 och gick på toa, sen låg jag o lyssnade på min mage som alltid låter vid den här tiden på dygnet av nån konstig anledning. Jag halvsomnade en timme och konstaterade vid tretiden att antingen var jag hungrig eller så mådde jag illa. Till slut tog hungerkänslan över och jag gick upp igen, tog med mig en mannafrutti och satt mig på toan för att kissa....igen! Snacka om att slå två flugor i en smäll;) när jag satt där ropar Wille från sovrummet o frågar vad jag gör. Då slog det mig hur jävla kul det måste se ut där jag satt och åt klockan tre på natten på toaletten, med dessutom en tjock katt ståendes på bakbenen, ute efter min mannafrutti. Så jag brast ut i gapskratt! Sen var det lite svårt att somna om,bebis höll fullkomligt på att slå sig ut ur magen samtidigt under allt detta så jag somnade nog 40 min innan klockan ringde halv fem...så om natten var intressant kan nog dagen på Ullared bli minst lika intressant! Ett övertrött preggo bland allt annat folk! Sitter i bilen nu iaf, wish us luck! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback