Fortfarande tisdag!

Det blev en sväng till bibblan efter jobbet och två böcker fick följa med hem. Perfekt att ha bra böcker att läsa om det ska fortsätta vara sånt här skruttväder! Hälsade på hos Emelie en sväng därefter, lite glass och soffhäng är aldrig fel och det är alltid trevligt att ligga i nån annans soffa än ens egen :)




Olle förvandlas till pirat och Stina tycker det är underhållande :)

När jag kom hem hade jag fått ett stoort paket i brevlådan, jag som aldrig får nån kul post! Det var från kusin Bianca i USA som skickat över kläder från när Valentina var mindre! Väldigt tacksamt och kul att få! Skulle ju ta kort på klädhögen som blev men sen började jag greja med allt så det glömdes bort och nu ligger det i garderoben såklart.



Nu är jag död och har ont i ryggen så nu blir det lugna puckar resten av kvällen.
hejsvejs

Kommentarer
Postat av: Cornelia

Och snart kommer ett till!! =) bättre sent än aldrig! Och nu är de ny tävling på gång =) kram kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback