Kli i kropp och själ

Jag börjar tro att jag lider av koncentrationsstörningar.........alternativt att det visas så jäkla mycket skit på tv just nu att man bara inte har möjlighet att sitta tillbaks och "njuta". Som så många andra kvällar i veckan sitter jag här o är rastlös till max samtidigt som jag är toktrött. Jag hade verkligen velat ta en skön kvällspromenad men har under dagen haft så mycket sammandragningar som i sin tur gör att jag är kissnödig konstant så jag kan knappt göra annat än kissa. Inte så fränt tycker jag....

Imorrn ska jag prova att gå med cykeln till jobbet så jag kan hoppa upp på den om det behövs. Wille behöver bilen och mina snälla föräldrar skickade sms o sa att deras bil står där om jag behöver den men jag ska prova o se hur det känns innan jag snyltar på dom.

Nån hylla fick vi aldrig upp idag, istället fick vi ett trevligt fikabesök på förmiddagen av Johan & Cissela, sen åkte vi och plockade plommon. Wille stod för middagen idag och det blev färsk spätta med hemmagjort mos och hemmagjord remouladsås, så jäkla gott!

Nu som sagt sitter jag här med olust i kroppen över alla skitprogram på tv, tyvärr så är min sambo en sån som kan fastna framför det mesta och just nu är det The real housewives of new jersey - jag fixar inte det programmet! Inga bra filmer visas heller.....gnäll gnäll gnäll!

Jag kan ju inte gärna gå o lägga mig halv åtta......eller? :D




Han må ha dålig smak gällande tv-program...men söt är han! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback