Shadows of ourselves

Det var inte bara Wille o jag som tyckte det var kul att vagnen kom igår! Estella är wellpappberoende och det här tar man ju som kattmamma vara på ;)



Tada! ;)
Man är väl inte förskollärare för inget!


Oh I love it!

Alla glada och nöjda.
Vagnen kommer det en bild på när den är monterad och klar!

Redan onsdag imorrn, ibland går veckorna i slow motion - ibland tvärsom.
Sedan jag började jobba mindre så har det känts bättre i både rygg och fötter, sammandragningarna har dock ökat lite men det är väl som det ska antar jag. Hur som helst, när jag kommer hem halv ett på dagarna får jag en chans att vila men sen känner jag mig som en människa igen och blir rastlös. Jäkla i-landsproblem jag vet.

Den här veckan jobbar ju Wille kväll och jag har möjlighet att ha bil till jobbet, vilket nästan är ett måste för att jag ska ta mig dit ut men idag fick jag ändå dåligt samvete, kan ju inte bara ligga inne o stirra så jag tog en promenad till mammas jobb och sen tog vi sällskap hem, en ganska liten promenad och i normala fall hade man inte hunnit fått upp flåset på den biten men idag kände jag att min kropp inte är van att ha den här övervikten och benen var som bly. Dit gick det bra, men sen på hemvägen ville blåsan hoppa ur kroppen och sammandragningarna gjorde inte saken bättre.
Så long story short: jag längtar faktiskt lite efter min "gamla" kropp! Jag tycker det är jättemysigt att vara gravid och allt som hör till känns ändå naturligt och okej men va skönt det ska bli att få tillbaks lite flås och inte behöva kissa en gång i kvarten, med min normala blåsa får jag iallafall en paus på två timmar ;)

Så då har jag gnällt lite om det....Men med tanke på hur fort tiden går så är det väl snart jul!

Känn ingen stress!
:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback