Dagens tips från kylskåpet! Himla god att ...

img_5111 (MMS)

Dagens tips från kylskåpet! Himla god att ha i en god macka t.ex så som vi gjorde häromkvällen: baguette, kalkon, ost, sallad, gurka, tomat, avocado (glömde jag men klart det ska va med!) smaskens! :)  Idag var Junie o jag på lekverkstan för första gången, vi mötte upp Emelie mfl. För mig blev det en nostalgitripp då jag gick på lekis i samma lokal. Junie var supernöjd och glad tjej som sov gott i tre timmar efteråt! Mamma satt o tittade till henne medan jag tog en sväng på stan alldeles själv och fyndade lite till mini och två ljuslyktor till mig själv från Home of sisters som tyvärr ska lägga ned. Nu är jag mer död än levande i soffan, regnet vräker ner utanför och jag ska snart krypa ner i sängen, imorrn bär det av tidigt till Linköping!


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Hello brutna nu kommenterar jag så då förväntar jag mig en uppdatering typ nu!!! Puss och kram

2012-04-28 @ 20:51:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback