En mini update om all action vi inte upplever.

På tisdag är det en månad kvar till vi flyttar. EN MÅNAD. Hallå det är ju ingenting. Man borde ju börja packa. Jag mår dåligt bara jag tänker på flyttstäd och katter som ska vänjas vid nytt boende osv. Sånt ger mig magvärk.
Jag skulle vilja anlita professionell flyttstädhjälp....men när jag nämnt det högt till omgivningen morrar dom bara åt mig att man faktiskt kan städa 65 kvm själv. Klart man KAN. Men jag VILL inte. Jag är så trött på städandet efter visningen vi hade plus att när man vet att man ska flytta ger man liksom upp sitt hem på nåt vis och orkar inte riktigt bry sig.....

Med det sagt så..............ja idag har jag städat. Tji fick jag.
Sen tog jag och Junie en kortare promenad i stormen som råder, men attans va varmt det var. Junie har som tidigare skrivits börjat krångla på nätterna och sover sämre. Jag trodde liksom att det kanske skulle bli tvärsom att dom runt 6 mån faller in i en riktig Törnrosasömn med välling o dylikt i magen. Men icke. Så jag känner mig lite sliten. Min sambo ser jag knappt röken av, det är fotbollsträningar, jobb och ja fotbollsträningar och jobb. Idag åkte han extra tidigt och kommer lite sent för att han har lämnat in bilen på service, i Lindesberg...där vi köpte bilen. Gäsp.

Imorrn ska vi till BVC på en liten "kom får vi se vad du kan" kontroll.... :D

På lördag åker vi över dagen till Linköping och hänger med Tobbe & Mickan, och DET ser jag fram emot!

Men innan denna dag är slut ska jag snappa åt mig lite "egentid" på Maxi (yay) och ikväll ska jag göra jäkligt goa mackor, för det har jag bestämt!

Peace.

Kommentarer
Postat av: Sandra J

Ta städ hjälp, kan faktiskt vara värt pengarna att slippa städa en sista gång och istället lägga energin på det nya stället:)

2012-04-25 @ 16:55:11
Postat av: anna

Men absolut ska du ta städhjälp. Varför ska man göra något som är både tråkigt och tungt rakt igenom om man ändå har råd att köpa tjänsten? Skit i omgivningen.... Köpt städhjälp och spara den tiden och energin till något roligare :)



Jag hade inte tvekat en sekund att ta städhjälp de gånger jag flyttat om jag hade haft råd....

2012-04-25 @ 18:19:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback