Ett litet tips för håret! Denna fick jag a...

img_0762 (MMS)

Ett litet tips för håret! Denna fick jag av min snälla söta vän Anna, som förmodligen tröttnat på mitt gnäll om mitt hår.....den gör håret så mjukt!! Till och med Wille som inte har en susning om vad jag har i mitt hår sa spontant häromdagen: "Gud vilket mjukt hår du har", så ni anar ju själva vilket lambi-hår jag måste ha ;) Mycket mms inlägg nu men jag bara orkar inte ta mig an ett vanligt inlägg, livet är galet händelselöst just nu. En annan dag!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Vart hittar man denna och pris?? Något för mig:)

2012-04-24 @ 05:57:13
Postat av: Emma

Jag misstänker att hon fyndat den hos sin syster som är frisör! Ska kolla!

2012-04-25 @ 11:11:17
Postat av: Anna T

Roligt att du gillar den :) Produkten finns på storasysters Jessicas salong i Filipstad. Produkten kan även köpas hos andra återförsäljare som man kan googla fram ,pris ca 200-300:-

2012-04-25 @ 20:08:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback