Från och med idag har vi Canal plus filmka...

img_7956 (MMS)

Från och med idag har vi Canal plus filmkanaler, nån deal Wille lurade den stackars killen på comhem att vi minsann skulle få! Inte mig emot. Junie har just nu första parkett på "Sammys äventyr".....För min del är jag lyrisk för kl 09 börjar "Mimmi"! Är det ingen annan än jag som tittade på Mimmi när ni var små? Mimmi och monstret i skåpet av Viveca Lärn? Såå mysigt! Vi har babysim kl nio men jag är osäker på hur vi ska göra för junie är supersnorig o det rinner ur näsan på henne och hon bara nyser. Får ringa BVC imorn o fråga om hon ska vänta med vaccinsprutorna som hon egentligen ska ta imorrn. Men nu tror jag det är dags att ta en powernap för lillfisen. Har ni SF kanalen så se Mimmi! :)


Kommentarer
Postat av: Sara

Jag minns att jag fick skjuta fram sprutorna när Lily var risig. Hon hade dock feber vid tillfället också. Inget roligt besök på BVC=(

2012-04-01 @ 09:27:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback