Fredag morgon och kroppen är inte på topp!...

img_9725 (MMS)

Fredag morgon och kroppen är inte på topp! Vaknade halv sex FÖRE Junie, och mådde pyton. Ont i ansiktet, huvet, ont i svalget och täppt. Kul!! Tio minuter senare vaknade lilla damen och fick gå upp med pappa tills mamman pallrade sig upp en timme senare. Nu känner jag mig "fräschare" men är sådär jobbigt rastlös, redan...Vill komma hemifrån idag för att dagen inte ska kännas så lång! Wille slutar halv tre idag men sen ska han ut o äta i Kga ikväll med jobbarkompisar. Vad ska man hitta på?? För en gångs skull så har jag bil men vet inte riktigt vad vi ska göra. Junie har på så vis lite tråkiga sovvanor för det blir svårt att göra saker ibland, hon brukar sova runt tio och allt mellan 1 1/2h - 3h framåt så man blir lite låst eller så blir hennes sömncykel störd och det straffar sig under kvällen sen. Men nåt ska vi väl göra hoppas jag. Ett bud trillade in på lghtn igår men jag vill ha fler såklart!! Det känns dock inte som det kommer bli så. Oh well. Junie som alltid sover endast 20 min på mornarna har nu sovit i 45 min....men så är hon lite hostig och grötig i halsen så hon kanske behöver all vila hon kan få. När hon vaknar blir det en välbehövlig dusch för mamman! Ha en skön fredag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback