Idag har vi lekt med Agnes & Lina större d...

img_2184 (MMS)

Idag har vi lekt med Agnes & Lina större delen av dagen! Och va trevligt det var att ha sällskap tyckte både jag och Junie. Vi åt lunch, tog en timmes promenad och gick sen hem och käkade chokladbollar. Imorrn ses vi igen en sväng så min mamma får klämma lite på Agnes med:)  Wille o jag var även på banken imorse och skrev kontrakt med mannen som köpt vår lägenhet, tyvärr inte till mer än vårt utgångspris men jag är ändå nöjd för det gick fort och vi slipper stå alltför länge med två boenden, har vi tur tar han vår redan från 1 juli istället för 1 aug. Jag längtar efter Wille nu och önskar han kunde komma hem pronto!  Junie sov katastrofalt i natt och katterna levde loppan och Wille hade svårt att sova....! Skum natt och jag hoppas på bättring denna natt!! Annars finns det risk för sammanbrott, kl 4 på mornarna är inte min tid om vi säger så!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback