Let the old times roll....again!

Varför var jag så jäkla mycket mer hurtig, nyttig och framför allt roligare förr? Jag erkänner, jag har blivit en lönnis med noll hobbys och framför allt med för mycket tid på fickan. Nej nu får det vara nog! Gör nåt Emma, nåt!!

Ungefär så låter det i mitt huvud just nu. Jesus amalia vad jag är tråkig. Whatever happened to the fun me?
För förr var jag ganska kul, tycker jag själv iallafall. Det kanske är det som är felet. Jag är tyvärr en sån som kan skratta högt åt mina egna skämt. Det kanske skulle kännas roligare om andra också tyckte det var kul!

Nej sommaren kom igen nu, fram med hurtigheten, humorn och lättsamheten! Nemas problemas!


Festlig va?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback