Lilla stumpan klarade sig utan biverkninga...

img_0111 (MMS)

Lilla stumpan klarade sig utan biverkningar av vaccinationen denna gång! Eller jag märker att hon är lite tröttare och lite lite gnälligare än vanligt men inget man hakar upp sig på. Nu ligger hon ute och sover till ljudet av spöregn mot altantaket och jag önskar jag kunde krypa ner i vagnen bredvid henne. Hon är en riktig mysfia och jag får inte nog av henne. Hemmet känns redo för en visning som börjar om en och en halv timme, det är bara att hålla tummarna för att nån, helst två vill köpa och så kan dom trissa upp priset lite med varann;)  Imorrn ser det ut att bli bättre väder och då ska jag ta en låååång promenad. Hejsvejs


Kommentarer
Postat av: Sara

Lilla snuttgurka=) håller tummarna för ett myyycketn upptrissat pris=)

2012-04-11 @ 19:28:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback