Liten blir stor

Gud kan den här veckan ta slut nångång?!
Fast först vill jag att torsdagens dejt med kusinen ska vara, SEN kan denna sega tråkiga vecka gå hädan!
Igår var Emelie & Stina här en sväng på förmiddagen, det är så roligt att titta på tjejerna när dom utforskar varandra uppifrån och ner. Sträcker ut händer mot varandra, men vet inte hur man är försiktig - bara nyfikna! Roligt också o se vilken skillnad det är på dom nu, fast dom faktiskt är lika gamla, minus 3½ månad.







Junie håller på att öva lite på att ta sig fram på golvet, hittills har hon inte lyckats mer än att snurra runt och det ser ut som hon simmar. Men övning ger färdighet!






Udda är inget stort fan av Junie, Junie däremot älskar att titta på båda katterna. Idag lekte jag med Estella och det var en jäkla fart på tjockisen och Junie satt och skrattade bredvid :)


Det här var första gången sen "ungen" föddes som Udda faktiskt gick fram och snosade henne lite i ansiktet. Det går framåt, sakta men säkert...


Sådan mor sådan dotter!
Här har hon kattleksaken i handen om ni undrar vad det är...;)

Idag frågade Linus & Nina om vi vill med på bio på lördag och ja! Det ville vi ju. Jag har längtat efter att få gå på en bio ett tag nu men det har inte blivit av. Så på lördag blir det förhoppningsvis Hunger games, som jag misstänker att jag har för höga förhoppningar om meeeen ändå. Jumpanstumpan får vara hos fina mormor och morfar under tiden!

Ni missar väl inte nya avsnitt av Berg flyttar in ikväll kl 21? Mer Carina Berg åt folket!
Peace.

Kommentarer
Postat av: Cornelia Brunasso

Söta ni är! men det där var väll gammla avsnitt?? trodde med det skulle vara nytt men vill minnas att jag sett det där med Camilla H förr,,??


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback