Måndag, kort och gott.

God måndag på er.
Här har det städats än en gång för en andra visning av lägenheten, en kvinna som inte kunde komma sist kommer och spanar idag och jag ber till alla gudar, väsen och vad det nu kan tänkas finnas att hon lägger ett bud så mannen som lagt sitt bud kan gå upp lite...ja osv! Men jag är glad bara vi får den såld snabbt nu.

Wille jobbar kväll denna vecka och det är inte riktigt min melodi. Han åker 13 och kommer hem ca 23.......dagen känns väldigt lång. Men men! Jag har lite att se fram emot denna vecka iaf! Imorrn blir det nog en förmiddagsträff med Emelie, onsdag är ännu "orörd" och på torsdag ska Junie och jag äntligen få leka med kusin Lina och sötnöten Agnes som är två dagar yngre än Junie och de är då alltså tremänningar som vi säger här i värmland! :) Det ska bli väldigt roligt. Det är lite trist att faktiskt ha fått barn nästintill samtidigt och sen bo så långt från varandra. Så vi hoppas på ett par timmars mys och gärna med solsken! (Ser dock inte så ljust ut Lina, I'm sorry!)

Helgen har varit helt okej, vi spenderade lördagen ute med en långpromenad på förmiddagen och sen åkte Wille på match medan Junie och jag tog med våra nybakade rimbobullar hem till mamma och pappa och fikade ute i solen.
Igår var vi äääään en gång hos dom då de ville fira Wille i efterskott, så vi åt lunch och fika där, smask smask.
Wille fick sig en stor slant, en flarra rom och två snygga badenbaden stolar från MIO! Fast en är faktiskt min ;)
Blir kanon i sommar!

Innan jag ska ta ut min kålpudding som står i ugnen får det la bli ett par bilder, som vanligt blir Junie huvudperson!






Söt va? Fick av mamma o pappa som dom köpt i danmark.


Pappa hade gjort sparrispannacotta till förrätt i fredags till mamma som vi fick varsin, och det var svingott!


Mums


Kommentarer
Postat av: Sara

Söta lilla Junie:) hoppas på budgivning på lägenheten och en långpromenad med er tjejer framöver:)

2012-04-16 @ 23:13:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback