Tack Tobbe & Mickan för en outstanding dag...

img_8818 (MMS)

Tack Tobbe & Mickan för en outstanding dag i fina Linköping! (det var väl en fin uppdatering fröken Moberg!;) ) otroligt skönt att komma hemifrån, Junie har varit superduktig hela dagen och vädret var på vår sida. Har blivit bjudna på gott fika, hemmagjord plankstek och skön promenad! Nu är det dock sängen som hägrar eftersom Junie återgått till spädbarnsstadiet och ska vakna två ggr per natt och helst ha mat varje gång plus gå upp i ottan, jätteroligt tycker vi, verkligen! Och jag vet verkligen inte varför, tips, råd eller åsikt mottages gärna! Adjö amigos :D


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Grym uppdatering! Mer sånt, du ser ju att jag jobbar vidare med mina kommentarer! Saknar er redan så jag hoppas verkligen inte dröjer till nästa! Längtar oxå till grillkvällen i nya huset!!!

2012-04-29 @ 15:44:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback