Jag älskar rosa and I'm not afraid to use it!

Jag önskar jag visste hur man gör fotocollage....måste man möjligtvis ha photoshop då tro? Aja, hur som helst. Jag får lägga in dom en o en, lite bilder på grejer som jag gärna skulle ha i Junies framtida rum.


Den här tapeten från Decor Maison: "Spirit of adventure" har vi väl bestämt att vi ska ha, dock inte i hela rummet.


Gungstol från Kids concept


söta väggbokstäver i trä, självklart ska det ju stå Junie, Ida vore ju både dumt och konstigt ;) från myfirstroom.se




(ja ni ser rätt, den är GRÖN! ;) )



















Ja herregud det här är ju bara några få prylar som gärna skulle få bo i hennes rum. En del grejer är ju först när hon blir äldre!

Nu är det dags att begrava denna fredag den 13:e, det har varit en riktig skitdag rent ut sagt!



Kommentarer
Postat av: Anna T

Jätte fina saker,det kommer bli så fint :) Kram

2012-04-13 @ 21:54:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback