William Ardila De Jesus Torres...


Ja idag fyller alltså min lilla colombian 30 hela år!
Stort grattis till dig honey♥

Tyvärr spenderar han ju större delen av dagen på jobbet men det får vi ta igen på lördag när hela släkten Eriksson gästar oss.
För min egen del känns det både konstigt och tråkigt att inte kunna ösa presenter över honom denna dag, vi har bestämt att inte ge varandra några presenter i år då vi tar veckan på Koster som vår gemensamma present, plus att vi visst har gått och köpt radhus....där snackar vi present!
En liten grej har jag ändå införskaffat till honom, inte så spännande dock.
När han kommer hem ska ha han iallafall bli bjuden på middag av mig och det serverades frukost på sängen kl 06 imorse med skönsång av både mig och Junie ;)

Jag hoppas han känner att han har en bra 30 års dag!
Jag känner en liten gnutta 30 årsångest krypa på mig, vart fasen tog tiden vägen?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback