10 månader

Idag blir lillstrumpa hela 10 månader! Det känns så konstigt att hon är så liten men samtidigt så "stor". Vi kollade på några filmer på henne varav en var från BB, jisses va liten hon var och va längesen det känns! Ändå är det inte ens ett år sen. Jag undrar om några av er märkte av skillnad i sömnen kring den här åldern? Junie har alltid sovit ganska hårt och bekymmersfritt när hon somnat men under ett par veckor nu så vaknar jag ett par ggr per natt av att hon "gråter till", även om hon inte vaknar av det. Och sova genom hela nätterna kanske var tillfälligt för ett par nätter nu har hon vaknat o ska ha mat, jag är för lat och trött för att krångla med henne men har iaf spätt ut vällingen så det är näst intill bara vatten. Jag anar ju att det händer mycket som dom bearbetar just nu därav den oroliga sömnen, tyvärr är det ju inte bara hennes sömn som blir orolig av detta! Jag måste var den mest lättväckta personen på planeten o det är allt annat än kul. Hur som helst, 10 månadersdagen har hittills bestått av ett besök på en av förskolorna i närheten. Jag har vikarierat där en hel del för ett par år sen och det är ju både på gott och ont! I eftermiddag ska vi till en annan förskola och där har jag bara varit någon enstaka gång för hundra år sen så det ska bli intressant! Jag tror att Junie kommer bli en riktig "dagisunge" men mammahjärtat hänger inte riktigt med....! Nu sover hon trött som få, Wille är o gör lite ärenden och senare kanske vi åker en sväng till rusta för att köpa......ja vad kan man vilja ha på rusta?! Vi får se vad det blir....Om det blir nåt vill säga! Hejsvejs

https://cdn3.cdnme.se/cdn/8-2/163821/images/2012/pic_503f28039606ee3601000075.jpg" class="image">

https://cdn2.cdnme.se/cdn/8-2/163821/images/2012/pic_503f2804ddf2b3562e0000ba.jpg" class="image">


Kommentarer
Postat av: Linda Jansson

Grattis till godingen på 10-månadersdagen! :-)

Postat av: Leo

Grattis på 10 månadersdagen kära kusin!

2012-08-30 @ 20:29:19
Postat av: Anna T

Grattis sötnos :)

2012-08-30 @ 20:41:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback