Den här fina ramen införskaffade jag på Ul...

img_7120 (MMS)

Den här fina ramen införskaffade jag på Ullared, det ni! Men tyvärr äger jag ingen systemkamera o varenda bild jag har är tagen med mobilen o det blir ingen bra kvalitet alls när man framkallar tycker jag o en del kort visade sig bli för små för ramen meeeeeen aaja, helt galet blev det ju inte. Ska ha den i sovrummet tänkte jag. Vädret ställde till denna fredag lite, hade tänkt att först gå till öppna förskolan på Lekverkstan, var påklädda o klara att gå när himlen öppnade sig och blixtar o dunder brakade loss så jag skippade det besöket Vid tolv skulle jag ha joinat några mammor från vår föräldragrupp till mariebergsskogen men regnet öste ner fortfarande o även om solen verkade skina i Kstad så hade jag inget sug. Vilade en stund o käkade sen lunch hos pappa o nu sover Junie dagens andra nap. När hon vaknar blir det en promenad till godislagret! :D Ikväll får det nog bli favorit i repris, hemmagjord pizza, vad äter ni? Tänk va mycket i livet som kretsar runt mat. Wille kan bli vansinnig på mig när jag frågar redan vid frukost vad vi ska äta till kvällen;) imorrn ska vi lämna lillfisen till mormor och morfar en stund på dagen och åka till Kstad och faktiskt gå på en Dagbio! Batman då såklart. Den var så jäkla lång så det kändes smidigt att se den på eftermiddan. Hoppas ni har en bra fredag! Laterrr


Kommentarer
Postat av: Jessica

Så härligt att framkalla kort. Gör det dock alldeles för sällan men får nog bli dags igen snart.

Vilken fin ram du fått tag på! Så mysigt att få se sin lilla på kort och kunna jämföra medan hon växer månad för månad - konstigt nog glömmer man ju när man är mitt uppe i allt!

Ha en fin fredag! Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback