Har varit så vackert stabilt väder idag! N...

img_8727 (MMS)

Har varit så vackert stabilt väder idag! Not. Men Emelie & jag tog oss ut i spåret iaf för en timme och det var gött! Har haft bloggen öppen ett tag nu men ikväll satt jag dit lösenordet igen. Hamnar i valet o kvalet då och då. Varför jag skriver och för vem. Jag är läser rätt mycket bloggar och är inte världsbäst på att lämna kommentarer, men jag kanske borde bli, för visst är det roligare att skriva om man får någon form av respons eller "bekräftelse". Men i det stora hela nuförtiden skriver jag mest för att minnas vad vi pysslade med när min lilla stora kärlek var liten. Ja ni har hört allt detta förut. Fredag imorrn, thank God säger jag bara denna vecka har varit allt annat än energigivande. Ni missar väl inte att det är Ps, I love you på sjuan just nu? Fin fin film.


Kommentarer
Postat av: Kusin-vitamin

Jag och Agnes älskar att läsa om vad ni hittar på för mys och knas på dagarna!

100 kramar från oss :)

2012-08-23 @ 22:46:02
Postat av: Sara

Jag är också kass men jag tror att det beror på att jag hatar dom där fucking bokstäverna som man ska skriva efter man gjort en kommentar för det blir alltid fel från mobilen och jag får göra om tre ggr minst. Det är i 95% av fallen från mob jag läser. Måste skärpa mig jag med:)

2012-08-24 @ 07:59:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback