Hej mormor, morfar & farmor! (farfar läser...

img_9574 (MMS)

Hej mormor, morfar & farmor! (farfar läser nog inte här!) Detta blir årets vykort! Modernt va? Pappa hade köpt tre vykort men mamma tyckte som var skitfula och tråkiga plus att dom kommer ändå aldrig hinna fram denna vecka. Idag har vi gått promenad hela dagen känns det som! Jag har fått köra vagnen lite själv, samt åkt nerför en backe och busat med pappa, jag "skrekskrattade" hela vägen nerför backen:) sen har mamma badat men då sov jag o pappa är en badkruka så han tittade bara på. Jag gillar o vara här för vi är ute och tittar på saker nästan hela tiden. Mamma har ångest för att jag ska bli "bortskämd" med att aktiveras hela tiden och att när vardagen är tillbaka kommer jag gnälla om det är tyst och stilla i mer än en minut!;) jag älskar iallafall att mamma och pappa är lediga båda två och ägnar all tid åt mig! Ses snart, puss från Junie!


Kommentarer
Postat av: Anna T

Härliga bilder :)

2012-08-09 @ 21:31:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback