Idag hasar jag runt här hemma all alone, s...

img_8049 (MMS)

Idag hasar jag runt här hemma all alone, sambo och barn har åkt till farmodern i Hallsberg för lite kvalitetstid! Jag hade nog tänkt följa med egentligen men så övervann känslan av att få rå om mig själv ett par timmar. Jag fick "en form av sovmorgon", klev upp vid tio efter att ha pussat på Junie tills hon  blev sur,  käkade frulle i godan ro, sen kunde jag inte låta bli att städa lite, såklart. Som om Wille skulle göra det på "ledig" tid?!;) men det var så otroligt skitigt o tvätt o grejer överallt, så nu är allt utom golven städade o dom har jag sparat till mannen! :D. Sen läste jag i min spännande bok på altanen och nu ska jag äta lunch, fiskbullar som alltid när Wille inte är hemma ;) imorrn är sista semesterdagen för han och jag får lite magont över att vardagen är här igen. Men ska göra det bästa av situationen. Emelie börjar jobba på måndag så det blir tomt på vardagarna utan Stina o henne! Hoppas att Madde o jag kan ses lite mer med the kids framöver! Ska försöka skriva upp mig o Jumpan på rytmik iaf så vi har nåt skoj att sysselsätta oss med. Och hänga med morfar då såklart ;) Men först ska vi njuta av helgen. Igår var vi hos Emelie och Ulf på lite kräftskiva och det var väldigt trevligt! Mer kräftor blir det på söndag, men familjen då storebror kommer hem på lördag. hejsvejsfornow


Kommentarer
Postat av: Linda Jansson

Fiiina Emma! Vad brun du är :) Kram

Postat av: Emma

Vrålsnygggggga Linda!! Tack ska du ha :D Kram

2012-08-10 @ 12:30:49
URL: http://efager.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback