Klara färdiga powernappa! Man blir trött a...

img_4093 (MMS)

Klara färdiga powernappa! Man blir trött av att vakna halv sex! Men lilla damen har iallafall börjat (peppar peppar ta i trä!) sova hela nätter även om hon vaknar tidigt. Fast två ggr förra veckan sov hon "ända" till halv sju varav en gång var det jag som väckte henne för vi skulle iväg annars kanske det hade varit ännu längre. Ja mamman o pappan är glada så länge det håller i sig. Att jag just nu har kommit in i en period då jag sover skitdåligt framåt tidig morgon är en annan historia! Idag är det måndag och den här veckan känns aningen motsträvig. Det blir mycket ensamtid då Wille har fotboll två kvällar samt teambuilding en kväll. Idag ska Jumpan o jag ta en sväng på stan annars är det inte så mycket inplanerat. Jag ska försöka ta mig i kragen och städa nån dag, har totalt kommit av mig när det gäller sånt och nu är det mer än skitigt här. Har ju lovat lite bilder på hur vi bor men då får det nog dammas av lite först ;) Wille rev bort all heltäckningsmatta från trappan i lördags, så nu ska den slipas, målas vit och så ska vi lägga grå matta/filt på själva stegen bara. Resten av trappan/hallen är också i stort behov av renovering då den just nu är klädd i en mörkgul tapet osv och det ska också bli......vitt, ovanligt va? Sen har vi vårt gästrum som är ett enda stort krigsfält fortfarande, där ska herrn i huset få fria händer o göra snyggt. Ganska vågat va? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback