SOM jag ser fram emot lite tv-seriepremiär...

img_6900 (MMS)

SOM jag ser fram emot lite tv-seriepremiärer framöver! Jag var förr en tv-slav men nuförtiden kollar jag i stort sett aldrig på tv. Varför vet jag egentligen inte men jag tror den största anledningen är att det inte finns ett skit att titta på? Så tv-serier via datorn passar mig bättre, synd bara att det är "såpass" färska avsnitt att man fortfarande måste vänta en vecka innan det kommer nya. I-landsproblem...Just nu är jag fast i The real L word, är det bara jag som följer den?! Hur bra som helst, jämfört med mycket annat realityskräp. Wille verkar dock bekymrad över att jag ska gå över till den "andra sidan" om jag se för mycket ;) ja se karlar..Sen ser jag fram emot nya Vampire Diaries och självklart Dexter! Sist men inte minst säsong 3 av The walking dead, yay! Så helt sysslolös blir jag inte i höst. Har ni andra bra spännande tv-serie tips så shoot!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback