Söndagen är här med all sin o-charm.....Fa...

img_7350 (MMS)

Söndagen är här med all sin o-charm.....Fattar inte varför jag har söndagsångest när det inte är jag som ska tillbaka till jobb imorgon? Jag är väl bara en väldigt medlidande person antar jag....;) Igår tog vi vara på dagen hur som helst och åkte till Karlstad. Inhandlade diverse på Ikea, bl.a barstolar till köksön (som tyvärr visade sig vara lite för höga så nu måste vi försöka få det fixat! Men får vara glad ändå för den ena stolen hittade Wille i fyndhörnan så den var 300:- billigare o inte direkt synligt "skadad".) sen blev det lite annat småkrafs. Blev ett inhopp på bergvik med men där var det endast Junie som fick sig lite smått. Nu håller Wille på att förbereda sig för match i världens ände (Munkfors) o blir borta till ikväll o då är det kräftor som gäller tvärs över gården. Ska försöka ta tag i lite saker i veckan, bl.a kolla över förskolepappren som vi ska fylla i för lillstrumpa, sen måste jag försöka träna bort Junies vana att somna i rörelse, dvs en rullande vagn - även om hon inte ska börja förskolan förrän i januari så är det bra om hon vet att på dagtid GÅR det faktiskt att somna på en plan madrass;) Hon har även börjat knipa ordentligt med munnen igen gällande maten men vi såg att hon har både övre framtänder på gång så det kan vara det, snart 6 tänder för den lilla damen! Livet är spännande! :D


Kommentarer
Postat av: Anna T

Jätte fint :)

2012-08-14 @ 18:49:00
Postat av: Sara

Har precis fyllt i pappren för Lily också gällande förskola. El jag anmälde på nätet för att vara exakt. Tiden har gått så fort!!!

2012-08-15 @ 07:25:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback