Till helgen "flyttar" min käre storebror t...

img_8750 (MMS)

Till helgen "flyttar" min käre storebror till Paris i 3 månader får att gå på en topnotch konditorskola som jag i skrivande stund inte minns vad den heter men det är lite fancypancy iallafall, vilket känns roligt att han ska göra för han är väldigt bra på allt det där bakandet & pysslandet! Min käre far åker o hälsar på om ett par veckor och det fanns en tanke om att jag skulle följa med men det slutade med att jag bestämde mig för att strunta i det då en vecka från lillstumpan kändes lite för länge. Törrt va? Sån är jag. Hur som helst, bilden ovan är ju knappast Paris. Det är ju Göteborg Och dit åker jag och min lilla rara Mami i slutet på september bara ett dygn visserligen men det ska bli väldigt mysigt! Bo på hotell, strosa runt, äta, kanske ta en bio, äta lite till, sooova, hotellfrukost (äta igen) osv. Så något att se fram emot helt enkelt! Nu är det sovdags för mig, Junie somnade redan halv sju så hon är väl redo att inta dagen vid sissodär 05 imorrn. Hejpå'rej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback