Dag 3

Idag går vi in på dag 3 med riktigt hög feber. Nu på morgonen vaknade hon med "bara" 39,5 men då har hon inte fått nån Alvedon sedan strax efter nio igår kväll. Hon har sovit rätt så bra och när hon vaknat till så har hon bröat druckit vatten så det är ju bra. Misstänker tredagarsfebern, men iaf borde idag vara sista dagen....det visar sig! Igår var vi inne till Karlstad barnakut för att kolla läget, hon har ju varit sjuk av och till med feber sedan i början av december! Dom plågade henne med diverse prover och vi träffade den mest o-charmiga läkare jag nånsin mött, en ung kille som verkade helt lost bland barn eller människor överlag. Spritade sina händer femtielva gånger trots att han inte tagit i nån av oss, mumlade fram allt han sa och var allmänt osympatisk. Sköterskorna däremot var gulliga. Det är nåt visst med kvinnlig omsorg!;) Ja hursomhelst så hittade dom inget så troligtvis är det så att hon har åkt på virusinfektion efter virusinfektion och där med pallar väl inte kroppen riktigt med. Men som jag längtar efter min vanliga Junie! Som är som ett energiknippe så fort hon vaknar. Idag fick vi typ väcka henne för att ge henne en Alvedon och nu somnade hon om igen även om hon vaknar till då och då för hon rycker så förbannat i sömnen. Både Wille o jag är så trötta så vi känner oss svimfärdiga fast vi har sovit okej. Gäsp!


Kommentarer
Postat av: Sara

Stackars lilla Junie. Nu hoppas vi på ett snabbt tillfrisknande!

2012-12-28 @ 13:51:30
Postat av: Anna T

Krya på dig lilla hjärtat. Kram

2012-12-29 @ 23:05:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback