Ett par dagar före dopparedan helt enkelt!

Hej i alla sjukstugor! Fy Fabian va folk är sjuka känns det som just nu! Man verkar få "välja" mellan magsjuka och förkylning/feber/influensa. Vi tog feber och förkylning men jag blir inte förvånad om vi hinner med alternativ nummer ett med. Usch. Jag är piggare idag, junie däremot har feber igen och är väldigt snorig och lite hostig. Wille är förkyld o säkert mer hängig än vad han nånsin skulle erkänna men är på jobbet. Han ska ju vara lite pappaledig här snart under inskolningen så han har nog lite jobbångest! Man har ju varken orkat eller hunnit med så mycket de senaste dagarna så jag har fortfarande två julklappar kvar att köpa samt ingredienser så jag kan göra julgodis typ imorrn! På lördag är det "den stora hemvändarfesten" som drog igång förra året. Känner jag mig pigg o fräsch ska jag gå på den är det tänkt då alla fina flickor (och pojkar) kommer hem från alla platser i världen de befinner sig på till vardags, alla utom Tove!:( För hon ska minsann till Brasilien om 48 dagar så hon passar på att tjäna pengar i Norge över jul. Bu! Vi får överleva ändå. Hanna har iallafall bjudit hem hos till Eva innan så dit ska jag hursomhelst!:) Sen är det ju jul!
Innan dess så ska jag som sagt hinna fixa julklappar, SLÅ IN julklapparna, göra julgodis och framför allt städa, för ett hem som varit sjukstuga mer än en vecka är äckligt. Hoppas ni har det bra i grådiset!


Kommentarer
Postat av: Sara

Ja det känns som om man har att välja mellan magsjuka och förkylning. Hoppas vi slipper magsjuka!!
Jag var färdig med julklappar förutom pengar som ska tas ut och slås in men så har inte en grej till min kusin kommit som jag beställt så jag kanske får köpa nåt iaf.. Bah

2012-12-20 @ 15:54:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback