Fever!

Jaaha då tar vi en liten omgång av snor och feber igen! Härligt. Som vanligt är det den minsta i familjen som är drabbad. Så nu ligger hon bredvid mig o sover, för när man är sjuk får man sova när man vill och behöver. Jag borde också sova en stund för jag låg vaken mellan 03-05 med huvudvärken Allan! Willy ska sluta runt lunch idag och gissa om vi ser fram emot det? Det händer inte ofta. Så när han kommer hem ska jag passa på att ta mig en längre promenad i dagsljus! Det har inte blivit så mycket med det denna vecka. Ser fram emot söndagens julklappshandling och hoppas att Junie inte är sämre så hon kan roa sig med mormor och morfar. Igår lyckades jag även boka in en klipp o färg tid för håret. Jag ser förjävlig ut och det är ett understatement! Gråhårig, full i "kort hår" som är bebishår efter graviditeten som håller på att växa ut, slitet och torrt. Så jag hoppas verkligen det blir en uppfräschning. Måste köpa en bra inpackning, någon som har ett bra tips så säg till! Nej nu ska jag nog blunda lite.....avslutar med bild på Junie i sina nya kläder från släkten i USA, juligt tema från The Gap:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback