Från sjuksängen

Hej. Jag är s.j.u.k..
Så naturligtvis är det väldigt synd om mig. Just nu ligger jag hemma hos mamma och pappa i deras gästrum bredvid my man pandis och försöker vila. Hemma kan jag inte riktigt slappna av med ett barn, en sambo och katter som irrar omkring. Kan inte riktigt slappna av här heller för jag får dåligt samvete gentemot Wille som jag vet har mycket på jobbet och Junie som har varit sjuk hela gröten och en enda stor gnällfest just nu. jag vill bara sova, bli frisk och återgå till hemmet. Istället ligger jag här totalt genomförkyld, skitont i ansiktet och högerörat. Min kära mamma ligger i sitt rum och snörvlar minst lika bra hon! Så lagom till jul är det väl Willes och pappas tur. Jag har en tid hos frisören imorn och den SKA jag på om jag så har 40 graders feber. Vila vila vila.


Kommentarer
Postat av: Emelie

Nej usch din stackare! Krya på dig i massor nu!
En timme efter vi åkt från Per och Ammie igår hade HAnna spytt och sen på natten även Ida så hej och hå, till jul ligger vi säkert i magsjuka, så jäkla trött på detta!

2012-12-17 @ 13:39:39
Postat av: Emma

Tack rara du:) hoppas magsjukan gjort sitt hemma hos er nu....! Kram

2012-12-17 @ 18:51:33
Postat av: Sara

Krya på dig!!

2012-12-17 @ 23:55:20
Postat av: Anna

Krya på dig ❤

2012-12-18 @ 00:31:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback