Ge mig ett B, ge mig ett L, ge mig ett Ä!

Nu tycker jag faktiskt synd om vår familj som varit sjuka länge känns det som, värst drabbad är älskade stackars lilla Junie. Som om inte mastodontförkylningen med feber hit o dit i typ två veckor räckte så tog vi ju magsjukan i helgen samt nu har hon haft hög feber sen igår kväll, nu på kvällen låg den på 40,3 innan hon fick alvedon :( Fy farao! Känns som vårt hem har blivit ett fängelse o jag tror både junie o jag längtar efter andra vyer och frisk luft framförallt! Ett varv runt kvarteret kan man inte leva så länge på. Jag hade inte tänkt blogga om sjukdomar mer men what the hell det här är ju en enda stor bacillblogg jämt ändå. Inatt får junie sova inne hos oss från start, jag vill kunna känna när hon blir för varm igen. Men därav var jag liksom tvungen att "gå o lägga" mig samtidigt som henne för vår säng är rätt hög och vaknar hon till har hon ännu inte förstått att man inte bara kan kasta sig ner från sängen. Lite irriterande att inte ha några "väggar" som man kan sätta dit. Tanken var att hon skulle somna på soffan o sen lyfta över henne men där fick hon ingen ro så här sitter jag nu med tv:n på ljudlöst bloggandes om sjukdomar...!
Men nu ska jag sluta. Lägger in lite bilder från dagarna som gått. Julen har varit lugn o skön och vi har fått så mycket fina julklappar (som alltid!) Junie ser nog fram emot att bli riktigt pigg så hon kan leka loss med alla nya grejer. Vi hörs!


Kommentarer
Postat av: Anna T

Krya på dig Junie ❤ Fina bilder ! Kram

2012-12-26 @ 23:17:47
Postat av: Emelie

Se till att bil frisk nu lilla sötis så vi kan ses!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback