ICAs matkasse, maträtt nummer 1!

Okej så idag gjorde jag första rätten från vår veckomeny. Maträtterna är inte i ordning t.ex Måndag: korv osv utan det är satt från A-E. Jag började inte med A, jag började med D tror jag. Det var korvgryta med äpplen! (Ligger i sängen just nu så jag kommer inte ihåg ordagrannt vad allt hette.) Hur som helst, rätten var enkel att göra även med en 1 åring flåsandes i ryggen, och smaken var.....sissodär! Inte nån höjdarrätt men ändå en okej vardagsrätt! Den får 2 av 5. ;) Imorgon är det dags för fiskrätten! Det är fiskgratäng provencale om jag inte minns fel. Moset som är till är ICAs frysta färdiga mos! Ha! Fryst mos på påse liksom, det ska bli väldigt intressant och se hur det smakar, jag är rätt kräsen när det gäller potatismos det ska allra helst vara mammas! Men det är kul att testa och det var skönt att gå till Maxi och hämta två färdiga kassar! Smidigt smidigt änsålänge! Fortsättning följer...Ska försöka ta bilder på resterande rätter!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback