Kärlek

Vi gosar mycket idag, lillstrumpa har feber sen igår och mamman är inte sen med att kramas o pussas medan barnet sitter still. Vi tog ett varv runt kvarteret, nog för att det är kallt men man måste ju få i sig lite solenergi medan det går! Härnäst tror jag vi ska slänga ihop en mjuk pepparkaka kanske? Om chefen (Junie) tillåter vill säga. Vi längtar efter pappan i huset som vi inte sett sådär jättemycket av i helgen, och från och med igår är det no more fotboll för honom! Eller okej, han har slutat som tränare, det tog lite för mycket tid från familj och annat. Men han kommer troligtvis åka ner till nån träning i veckan och ha lite "egentid"!;) för övrigt så håller jag fortfarande andan gällande magsjukan, min lilla mor verkar ha insjuknat i en variant, hemma hos Andrejenko/Emanuelsson är dom hårt drabbade stackarna, och sen har vi alla andra man "hör" om som är sjuka! Jag spyr bara jag tänker på det, så nu ska jag försöka tänka på nåt annat! Mjuk pepparkaka till exempel! Det är ju smaskens! Inte att spy upp kanske? Just ja, no more!! Hejpårej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback