Skitapp

Har försökt blogga från mobilen ett par dagar men appen bara "kastar ut" mig hela tiden, trots omstart av telefon och till och med borttagning av appen för att sen ta ner den igen. Men icke. Så nu sitter jag vid datorn!
Idag skulle vi egentligen åkt till Göteborg för en natt på hotell och Lisebergs julmarknad. Men vi bestämde oss för att avboka av diverse anledningar, mycket för att vädret såg skit ut i göteborg, runt nollan och massa snö. Inte så kul att vistas ute i slask med barn, vagn och en miljard folk. Tråkigt och vi ångrade oss lite imorse men vi får skjuta på det och göra nåt framöver istället. Nu får vi lägga krutet på julfix osv!
 
Vi hade vänner och bekanta på lite "adventsfika" igår. Det blev fler än vad vi tänkt och i slutändan tror jag vi var närmare 12-13 personer, vuxna och barn! Det var väldigt trevligt iallafall och man får en ny energi av att ha lite socialt liv emellanåt! Vardagarna ser alldeles för lika ut dagarna i ända så det var skönt att få umgås lite! Men snart är det slut på mammalivet och min ångest är stor, vaknar minst en gång varje natt och tankarna fullkomligt studsar om hur allt kommer bli och sömnen blir lidande.
 
Snälla Linus hjälpte mig att rensa min dator lite igår, den är full i skit och jag behöver uppdatera min telefon men det funkar inte riktigt som det ska så det ska han även hjälpa mig med nån dag. Min telefon är iallafall tom på bilder nu, hade över 2000 innan. Så det får bli ett bildlöst inlägg, som vanligt när det är skrivet från datorn!
 
Nu ska vi käka mackor med nygriljerad julskinka som Wille gjort precis! MUMS.
 
Peace.

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag har samma problem som du med appen och har gjort samma grejer. Nåt skit:(
Vi avbokade också Liseberg, bara kände att vi ville vara hemma och dessutom jobbar säkerligen Jimmy. Får ta promenad nån dag i mellandagarna, det lär behövas;D

2012-12-10 @ 02:37:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback