Emma vs. Gulletussan

Igår testade jag att ladda upp ett youtubekonto, mest för att lättare kunna visa filmer på Junie för släkten i USA och för Farmorn i Hallsberg som vi inte träffar så ofta som vi skulle vilja!
När jag tittade på filmen som jag filmat tidigare på dagen, inser jag att jag har fastnat i Gulletussanrösten. Det är ju katastrof. Jag är enligt många i omgivningen "duktig" på att imitera Jennifer a.k.a Gulletussan från "Mia & Klara", och den rösten tittar ganska ofta fram när jag skojar till det (för jag är en sjukt rolig person det ska ni ju veta!;) ) Hur som helst, i filmen är den ganska så mild och ni kanske inte hör den alls, men jag hör att jag inte låter helt som mig själv...det gör man väl sällan på film men ändå....Jag får nog sluta med den där rösten ett tag.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Hahaha fantastiskt! Vilken gåva, skrattade nästan ihjäl mig... Matade Mia-Linn samtidigt som jag tittade och hon blev som paralyserad och bara lyssnade medan jag skrattade så hon skaka :) mer sånt Emma! Du äger... + i kanten såklart att lilla junie är så bedårande <3

2012-02-16 @ 11:14:04
Postat av: Sara

Haha när jag tog på klippet satt Jimmy bredvid och sa -vem var det? Och jag svarade Emma Fagerman. Då sa han -det lät som gulletussan! Så högsta betyg får du;) vilken grej att kunna. Det kan du ju dra på framtida eventuella arbetsintervjuer o allt;D

2012-02-16 @ 11:37:37
Postat av: Emma

oj haha jag som nästan låter som mig själv här..då har ni inte hört mig när jag går "all in" på Gulletussan :D Kanske borde spela in nåt och lägga upp.....eller inte! =)

Postat av: Anna T

Haha du är så rolig Emma och Junie är så go :) Kram på er

2012-02-16 @ 20:37:13
Postat av: Emma

Jag tror jag dör! Du låter verkligen inte ens i närheten av dig skälv! Lite som kreativa karin också

2012-02-17 @ 13:50:46
Postat av: Hanna

Kanner inte igen din röst Emma!! Rolig du är, paminner om nagra skämt i har dragit ;) Kram pa er! fasen vad söt Junie är!

2012-02-23 @ 23:22:57
Postat av: Jannike

haha jag skrattar ihjäl mig! helt fantastiskt ;)

2012-02-29 @ 12:05:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback