HEJ

Vilken skön slappdag detta är.
Vi började iofs dagen med babysim, första gången och det var riktigt kul! Junie var på sitt bästa humör och verkade verkligen tycka det var roligt. Sen sov hon gott ett par timmar och mamman och pappan hann se en film, ja nästan en hel iaf, pappan somnade såklart som vanligt. Jag som numera lider av grova sömnproblem somnar inte så lätt!
På eftermiddagen fick vi besök av familjen Lingåker som var snälla och levererade en hoppgunga som vi köpte av dom. Junie provsatt en kort stund men var lite för trött för att inse hur himla kul hon kommer ha i den sen ;)
Vi var även en sväng på IKEA igår och köpte en matstol till henne så vi har nånstans att sätta henne när det så småningom är dags för smakportioner! Tiden går fort....
Nu ligger Wille och tittar på sitt "älsklingsprogram" Real housewives of New Jersey (jag spyr på detta program) men jag hoppas han slutar snart så vi kan se en film till (kanske en hel film denna gång?) och käka skräpmat. Sköna söndag som sagt!

Veckan bjuder inte på nåt särskilt vad jag vet....Wille jobbar kväll hela veckan iallafall och det är både positivt och negativt tycker jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback