High Five Junie!


Igår skojade jag lite och sa till Junie att "i natt tar du väl o sover till typ 02, sen kan du väl sova vidare till 06 iallafall" och så gjorde vi en liten high five på det.....Döm min förvåning när jag vaknade 01.20 i natt (hon vaknar alltid nästan prick 00.00 annars) och Wille gick upp och gav henne mat, då hade hon sovit från 19.30, och sen somnade hon om och jag vaknade 05.30 av att hon låg och blåste bubblor i sängen....HIGH FIVE och för gudsskull LET'S DO IT AGAIN! Jag inser att det är stor risk för att det bara var en engångsföreteelse men vi kan ju hoppas på att sovmönstret är på väg att ändras liiite. Nu har hon somnat bredvid mig på soffan.

Idag får vi besök, först av Anna på förmiddagen sen kommer min lilla mami och en arbetskompis till henne som jag väl i stort sett har känt i hela mitt liv, hon har inte träffat Junie så det står på agendan idag! När hon vaknat här tror jag vi får ta en promenad så hon får en långsovning och är på bra humör inför besöken!
Jag känner mig fortfarande lite som sju svåra år och börjar få hosta men kanske går det att ignorera bort det?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback